AUKŠTAITIJA – BIRŽAI pirma kelionė kemperiais po karantino

2020 metų vasara buvo kitokia – buvom priversti sustoti, negalėjome keliauti svetur. O juk sėdėti vienoje vietoje sunku?  Taigi ir mes nusprendėme krautis daiktus į prikabinamą namelį ir paskirti šią vasarą aktyvioms kelionėms Lietuvoje bei aplankyti mūsų šalies vietas, kurias jau anksčiau norėjome ištyrinėti, bet vis neprisiruošdavom.

Susidėliojome kelis maršrutus ir pradėjom ruoštis pirmąjai kelionei – AUKŠTAITIJA – BIRŽAI

Mes keliaujame su prikabinamais nameliais, kartu vyko ir draugų šeima. Tad ekipažas gavosi nemažas, du prikabinami nameliai, keturi suaugę, septyni vaikai ir du šunys 🙂 . Nusprendėm daryti neilgas, penkių šešių dienų išvykas.

Į Aukštaitiją išsiruošėme dar nesibaigus mokymosi sezonui – vaikams pamokos vyko nuotoliniu būdu, tad susiplanavome vietas, kur turėtume gerą ryšį ir patogų prisijungimą vaikams.

Startas: ketvirtadienio pietūs, pirmas tikslas buvo Anykščiai, jį pasiekėm dar nesutemus, tad vaikų paraginti stabtelėjom pakelės vakarienei „No Name Kebab“ (vaikams patiko 🙂 ) . Labai norėjome apsistoti Anykščių kempinge, bet po karantino jis dar nebuvo atidarytas, tad pasiskambinome sodybai „Namelis Medyje“, kurie mus mielai priėmė su visais mūsų namais 🙂

Kemperiukam buvo galimybė prisijungti elektrą, o vaikams kadangi dar reikėjo penktadienį „eiti“ į mokyklą išsinuomavome namelį. Sodybos aplinka labai graži, aplink pušynas, yra pirtis ir kubilas. Vakare visi šildėmės  ir maudėmės sodyboje esančiame tvenkinyje.

Antrosios dienos tikslas „Lajų takas“, šalia važiuodami link „Lajų tako“ tame pačiame kelyje valandėlei sustojome „Eko basų kojų take“ – rekomenduojame visiems keliaujantiems tame krašte – prasimankštinome ir kūną ir galvas ir visiems vaikams labai patiko… teko vaikščioti net ant kulkų gilzių 🙂

Penktadienį, po vaikų pamokų išvykome aplankyti pačius Anykščius. Pasivaikščiojome pakrante, aplankėm Šv. Mato bažnyčią, taip pat joje yra ir apžvalgos bokštas.

Išgėrėm labai skanios kavos su desertais kavinėje „Paukštukas“  ir nuvykom į Kalitos kalną pasivažinėti rogutėmis. Diena buvo tikrai praleista labai smagiai!

Vakare nuvykome į Biržų kempingą, jame lankomės jau antrą kartą ( pirmą kartą buvome sustoję pernakvoti kai keliavome į Rygą). Tikrai labai graži vieta, šalia ežero ir ilgiausio Lietuvoje medinio tilto. Mes dar važiuodami link kempingo išsinuomavome pirtelę ant ratų ir mums ją pristatė į kempingo teritoriją (sumokėjom 50 eur už parą ).

Ryte kol vaikai miegojo išvažiavom link Biržų turgelio, pakeliui sustojom išgerti tikrai labai skanios rytinės kavos „Sucre“ ( ! gavome netgi kavos su avižų pienu 🙂 ).

Biržų turgus taip pat vertas dėmesio, nuo maisto prekių iki sendaikčių, įsigijome ir mes naujas / panaudotas kėdes kemperių kelionėms :). Kai grįžome į kempingą, vaikai jau buvo atsikėlę papusryčiavome ir palikę namelius kempinge išvykome į Izelbergo dvarą. Kelionė buvo visai ilgoka, bet kelias labai gražus, kiekvieną kartą keliaudama vis nustembu kokia mūsų Lietuva yra nuostabiai graži. Dvare spėjom į ekskursiją, visa teritorija labai gražiai sutvarkyta, smagu kad vyksta tikras gyvenimas, visa „Izelbergo dvaro“ produkcija yra auginama ir ruošiama dvaro teritorijoje. Po pasivaikščiojimo prisėdome paragauti dvaro gėrybių.

Susiruošę jau važiuoti namo, turėjome staigmenėlę – nuleistą mašinos ratą. Viskas baigėsi gerai su vietinių meistrų pagalba, Biržų kempingą pasiekėme saugiai.

Vakare grįžę į kempingą ėjome pasivaikščioti mediniu tiltu link tuo metu restauruojamo Astravo dvaro. Visa dvaro aplinka, ypatingai saulei leidžiantis buvo labai romantiška ir užburianti.

Sekančią dieną susikrovę visus daiktus užsukom dar aplankyti Biržų pilį. Labai patiko, gal informacijos ir gidų pasakojimų vaikams buvau daugokai :), bet pilis labai patiko.

Tokia gavosi mūsų pirmoji išvyka po karantino – pakankamai aktyvi, su nemažai lankytinų vietų. Gavosi tik keturios dienos, bet jausmas kaip būtume keliavę savaitę.

Jau turim sugalvoję ir antrąją kelionę 🙂 Važiuosim link jūros…

Komentarai

Warning: file_put_contents(/home/kemperiu/domains/kemperiu.lt/public_html/wp-content/uploads/essential-addons-elementor/2193628ad.min.js): failed to open stream: Permission denied in /home/kemperiu/domains/kemperiu.lt/public_html/wp-content/plugins/essential-addons-for-elementor-lite/includes/Traits/Generator.php on line 274